اشتراک

در حال حاضر، کاربران میتوانند از بین سه نوع اشتراک ساده، پیشرفته و سازمانی، اشتراک مناسب خود را انتخاب کنند. در ادامه به برخی سوالات متدوال پیرامون اشتراکها میپردازیم

این مطلب را نیز مطالعه نمائید: چه اشتراکی مناسب من است؟

من یک اشتراک پیشرفته دارم. آیا می توانم اشتراکم را به ساده تغییر دهم؟

بله. اگر اشتراک پیشرفته شما بنا به مصرف شما مناسب نیست می توانید آن را به اشتراک ساده تغییر دهید.

اگر شما اشتراک سالانه دارید تنها می توانید آن را به اشتراک سالانه تغییر دهید.

درضمن توجه داشته باشید که نمی توانید یک اشتراک سازمانی را به اشتراک پیشرفته و یا ساده تغییر دهید.

اگر اشتراکم را تمدید نکنم، شماره فکسم را از دست می دهم؟

اگر شماره فکس شما بصورت تصادفی انتخاب شده باشد تا ۱ ماه و اگر انتخابی یا طلایی باشد تا ۲ ماه بعد از اتمام اشتراک فرصت دارید تا شماره خود را از دست ندهید.

تفاوت بین تمدید اشتراک و افزایش اعتبار چیست؟

شما با هربار تمدید اشتراک صفحات مشخصی را بصورت رایگان دریافت می کنید اما اگر نیاز به ارسال و دریافت بیشتری در ماه دارید می توانید از افزایش اعتبار استفاده کنید.

آیا می توان شماره فکس قبلی خودم را روی شماره فکس (FAX.IR) انتقال داد؟

بله.شما تمامی فکس های ارسال شده به شماره قبلی خود را می توانید در حساب FAX.IR خود دریافت کنید.

چرا باید شماره تلفن خودم را در هنگام ثبت نام وارد کنم؟

برای اطمینان از خدمات ما و جلوگیری از ایجاد حساب های هرزنامه، حساب شما می بایستی تایید گردد. توجه داشته باشید که غیر از کد احراز هویت از سوی FAX.IR هیچ پیام دیگری ارسال نخواهد شد.در نظر داشته باشید که شماره تلفن شما نزد FAX.IR امن خواهد بود و هیچ استفاده دیگری از آن نخواهد شد.

به روز شده در دی ۵, ۱۳۹۶

آیا این مطلب مفید بود؟

مطالب مرتبط