اشتراک

در حال حاضر، کاربران می توانند از بین سه نوع اشتراک ساده، پیشرفته و سازمانی، اشتراک مناسب خود را انتخاب کنند. در ادامه به برخی سوالات متداول پیرامون اشتراک ها می پردازیم

این مطلب را نیز مطالعه نمایید: چه اشتراکی مناسب من است؟

من یک اشتراک پیشرفته دارم. آیا می توانم اشتراکم را به ساده تغییر دهم؟

بله. اگر اشتراک پیشرفته شما بنا به مصرف شما مناسب نیست می توانید آن را به اشتراک ساده تغییر دهید.

اگر شما اشتراک سالیانه دارید تنها می توانید آن را به اشتراک سالیانه تغییر دهید.

درضمن توجه داشته باشید که نمی توانید یک اشتراک سازمانی را به اشتراک پیشرفته و یا ساده تغییر دهید.

اگر اشتراکم را تمدید نکنم، شماره فکسم را از دست می دهم؟

اگر شماره فکس شما بصورت تصادفی انتخاب شده باشد تا ۱ ماه و اگر انتخابی یا طلایی باشد تا ۲ ماه بعد از اتمام اشتراک فرصت دارید تا شماره خود را از دست ندهید.

تفاوت بین تمدید اشتراک و افزایش اعتبار چیست؟

شما با هربار تمدید اشتراک صفحات مشخصی را بصورت رایگان دریافت می کنید اما اگر نیاز به ارسال و دریافت بیشتری در ماه دارید می توانید از افزایش اعتبار استفاده کنید.

آیا می توانم شماره فکس قبلی خود را روی شماره فکس (FAX.IR) انتقال دهم؟

بله، از طریق دایورت شماره فکس قبلی خود، تمامی فکس های ارسالی به شماره قبلی تان را از این به بعد می توانید در حساب کاربری FAX.IR خود دریافت کنید.

چرا باید شماره تلفن خودم را در هنگام ثبت نام وارد کنم؟

برای اطمینان از خدمات ما و جلوگیری از ایجاد حساب های هرزنامه، حساب شما می بایستی تایید گردد. توجه داشته باشید که غیر از کد احراز هویت از سوی FAX.IR هیچ پیام دیگری ارسال نخواهد شد.در نظر داشته باشید که شماره تلفن شما نزد FAX.IR امن خواهد بود و هیچ استفاده دیگری از آن نخواهد شد.

به روز شده در اردیبهشت ۳, ۱۳۹۸

آیا این مطلب مفید بود؟

مطالب مرتبط