1. راهنما
  2. اشتراک سازمانی
  3. چگونه می توانم یک شماره فکس اضافه کنم؟ (سازمانی)

چگونه می توانم یک شماره فکس اضافه کنم؟ (سازمانی)

در اشتراک سازمانی، ادمین حساب سازمانی، امکان اضافه کردن شماره فکس به پنل خود دارد. برای اضافه کردن یک شماره فکس، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید

۱. به حساب ادمین سازمانی خود در FAX.IR بروید.

۲. به قسمت شماره ها بروید و از آن جا افزودن شماره جدید را بزنید.

۳. در اینجا شماره فکس موردنظر خود را انتخاب کرده و مرحله پرداخت رو انجام داده (یا از اعتبار استفاده کنید) تا این شماره به پنل سازمانی شما اضافه گردد

بیشتر بخوانید:‌ آیا امکان انتخاب شماره فکس خود را دارم؟

توجه داشته باشید که هزینه تخصیص شماره فکس را یک بار می پردازید، اما برای حفظ آن نیاز به پرداخت اشتراک (ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه) دارید.

توجه داشته باشید که فقط ادمین حساب سازمانی و فقط از طریق نسخه وب می تواند این عملیات را انجام دهد.

به روز شده در اسفند ۱۴, ۱۳۹۷

آیا این مطلب مفید بود؟

مطالب مرتبط