1. راهنما
  2. اشتراک سازمانی
  3. چگونه می توانم یک کاربر را حذف کنم؟ (سازمانی)

چگونه می توانم یک کاربر را حذف کنم؟ (سازمانی)

در اشتراک سازمانی، ادمین حساب سازمانی، امکان حذف کردن یک کاربر را دارد. توجه داشته باشید که پس از حذف کاربر، وی دیگر قادر به ورود به حساب خود نبوده و تمامی بایگانی وی نیز حذف خواهد شد.

برای حذف یک کاربر، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

۱. به حساب ادمین سازمانی خود بروید

۲. به قسمت کاربران بروید و کاربری را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید.بر روی آیکون سه نقطه  کلیک کرده و حذف کاربر را بزنید.

۳. یک پنجره تایید برای شما نمایش داده می شود که از شما می خواهد کاربر مورد نظر را حذف کنید.

توجه داشته باشید که فقط ادمین حساب سازمانی و فقط از طریق نسخه وب می تواند این عملیات را انجام دهد.

به روز شده در دی ۱۲, ۱۳۹۶

آیا این مطلب مفید بود؟

مطالب مرتبط